Monitorowanie zamówienia

Monitorowanie zamówienia

Ważne jest dla nas, abyś otrzymał zamówienie w jak najkrótszym czasie oraz abyś był dobrze poinformowany o statusie każdej przesyłki. W tym celu współpracujemy zarówno z UPS, jak i DHL.

Dostępne produkty są zazwyczaj wysyłane w ciągu mniej niż 24 godzin (od poniedziałku do piątku) po złożeniu zamówienia. Po przekazaniu produktu do usługi paczkowania otrzymasz od nas powiadomienie e-mail z identyfikatorem śledzenia przesyłki, umożliwiającym monitorowanie przesyłki i dokładne określenie jej lokalizacji w każdej chwili od wysyłki do dostawy.

Możesz zlokalizować swój pakiet za pomocą identyfikatora śledzenia, który wysyłamy do Ciebie za pomocą następujących linków:
Monitorowanie online DHL
Monitorowanie online UPS

Duże humidory, które przekraczają maksymalne dopuszczalne wymiary od UPS i DHL, są wysyłane przez agencję spedycyjną. W takim przypadku monitorowanie online jest dostępne w większości przypadków, ale nie zawsze może być zagwarantowane.

Jeśli nie otrzymasz powiadomienia e-mail z identyfikatorem śledzenia, sprawdź folder spamu.

Więcej informacji o wysyłce można znaleźć na naszej stronie wysyłkowej .