100-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

O naszej 100-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy

Jeśli nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu, możesz odesłać nieużywany produkt w ciągu 100 dni od daty dostawy. Często klienci zamawiają nasze produkty jako prezenty. Z naszym zaangażowaniem na rzecz doskonałości w obsłudze klienta, teraz możesz zwrócić zamówienie bez pośpiechu, jeśli wystąpi problem z jakimkolwiek przedmiotem.

Co się stanie, jeśli mój przedmiot zostanie uszkodzony?

Prosimy o przesłanie krótkiego opisu wady i numeru zamówienia (jeśli masz je pod ręką) do naszej obsługi klienta. Jeśli produkt zostanie dostarczony uszkodzony, zawsze jest pomocne wysłanie zdjęcia uszkodzenia, jeśli to możliwe. Pozwala nam to lepiej ocenić, czy uszkodzenia mogły powstać podczas transportu.

Jak zwrócić produkt?

Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta i wskazanie produktu, który chcesz zwrócić, oraz powodu zwrócenia. Następnie wyślemy Ci etykietę zwrotnej przesyłki i podamy dane kontaktowe kuriera, aby ustalić dzień i godzinę, która będzie dla ciebie dogodna do odbioru. Zapakuj przedmiot bezpiecznie i dołącz etykietę zwrotu do przesyłki. Pamiętaj, aby najpierw usunąć lub zakryć kod kreskowy oryginalnej przesyłki. Po odesłaniu powinieneś otrzymać pokwitowanie odbioru. Proszę zachować go jako dowód wysyłki zwrotnej. W wyjątkowych przypadkach usługa paczkowa może nie oferować możliwości odbioru z powodu wymiarów produktu lub dlatego, że usługa odbioru może nie być oferowana w danym regionie lub kraju. W takim przypadku klient powinien wybrać opcję ekonomiczną dla przesyłki zwrotnej, a my zwrócimy koszty przesyłki zwrotnej.

Co podlega zwrotowi?

Zawsze będziemy zwracać Ci pełną cenę przedmiotu oraz koszty wysyłki z naszego magazynu. Następujące koszty nie podlegają zwrotowi: koszty wszelkich niestandardowych przedmiotów (np. grawerowanych tabliczek). Dodatkowe koszty przesyłek ekspresowych, jeżeli zostały wybrane zamiast standardowej przesyłki. Dodatkowe koszty dostawy za pobraniem, jeżeli została wybrana jako metoda płatności. Zawsze płacimy za koszty przesyłki zwrotnej za każdym razem, gdy produkt nadejdzie uszkodzony lub przyczyna zwrotu jest objęta naszą odpowiedzialnością. W przeciwnym razie koszty związane z przesyłką zwrotną są ponoszone przez klienta. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy za produkty, które były w aktywnym użyciu.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za przesyłkę zwrotną?

Jeśli odeślą Państwo towary, zwroty zostaną zrealizowane w ciągu 14 dni od dostarczenia towarów do naszego magazynu, ale zwykle o wiele szybciej. Płatność zwrotna jest dokonywana za pomocą tej samej metody płatności, którą wybrano przy pierwotnej płatności. W przypadku tych metod płatności, gdzie nie mamy wymaganych danych w celu wysłania zwrotu, skontaktujemy się z Państwem.

Prawo do odwołania

Oprócz naszych 100-dniowych zasad zwrotów zawsze masz prawo do odwołania.
Prawo do odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo do odstąpienia od zakupu towaru bez konieczności podania przyczyny w dowolnym momencie w okresie namysłu, który trwa 100 dni, licząc od dnia otrzymania towaru. Muszą Państwo powiadomić nas o rezygnacji w formie pisemnej lub w innej trwałej formie na nasz adres kontaktowy.
Konsekwencje Odstąpienia od Umowy
eśli są Państwo w posiadaniu towarów, mają Państwo obowiązek zadbania o towar.
Po odstąpieniu od umowy muszą Państwo wysłać towar do nas na nasz adres kontaktowy tak szybko, jak to jest możliwe,.
Zastrzegamy sobie prawo do pobierania opłat nie przekraczających naszych kosztów bezpośrednio związanych z odzyskaniem towaru, jeśli Państwo nie zwrócą towaru lub zwrócą je na nasz koszt. W przypadku zwrotu artykułu, zwrócimy nie tylko kwotę produktu, ale także wszelkie koszty przesyłki poniesione przez klienta na adres tego klienta. Koszta powrotu artykułu do naszego magazynu będą poniesione przez klienta.
Po powiadomieniu nas, że chcą Państwo anulować umowę, kwota którą zostaną Państwo obciążeni zostanie Państwu zwrócona tak szybko jak to tylko możliwe, nie później niż w terminie 100 dni od odstąpienia.od umowy.
Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku zamówień produktów wyprodukowanych według Pańskich specyfikacji lub dostosowanych do Państwa życzeń lub które ze względu na ich charakter nie mogą zostać zwrócone, podlegają pogorszeniu lub szybko się przedawniają.